Reglim gecikeli bugün tam 15 gün oldu içime kurt düştü ve test yaptım kopkoyu iki çizgi belirdi hemen. Açıkçası kızım daha 5 aylıkken bu kadar erken düşünmüyordum ama nasipten öte de yol yok. Korkularım kaygılarım başladı şimdiden benim gibi yaşları birbirine yakın çocukları olan anneler var mı? Biraz dertleşmek istedim açıkçası