richgirl10 Haftaya neredeyse giriş yapıyoruz, hareketler kısıtlanıyor mide yanmaları artıyor. Her geçen gün doğuma yaklaştığım için şükrediyorummm. Sizde durumlar nasıl hanımlar? 👀
defnevedoruk richgirl10 uykum kaçmadı🥲 hem kızım daha simdi uyudu hemde midem berbat olduğu için uyuyamadım daha
12betul richgirl10 uykularım darmadağın 😂 ama benim ki uykuya dalamamaktan hep tam uykum geliyor o an uyuyamayınca sonra kaçıyor .
ocak-94 richgirl10 37. Hafta uyku muyku yok kocaman göbekle rahat edememeyi geç sürekli tuvalet asla tutamama ve mide yanmaları… gece uykuları haram artık
Flowermom0 Yarın 27.haftanın son günü. Bana bu 3.tremestir hi. İyi gelmedi. Sürekli halsizîm . Gazım çok var mafediyor beni. Gün geçmiyor valla sıkıldım
richgirl10 Flowermom0 gerçekten bende de öyle. İnanılmaz bir sıkıntı var. Yani bu 3 ay nasıl geçecek hiç bilmiyorum
Aslaninannesi_ richgirl10 başka bir sıkıntım yok ama bu mide yanması gerçekten çok zormuş soda soğuk süt sürekli idrara çıkma 🤦🏽♀️
Htccndn Hamile değilim 2 aylık oğlum var yeni uyudu sayılır bende ortalığı topladım o uyuyunca uykum kaçtı sonra 😂
Aslaninannesi_ richgirl10 ilaç hiç demedim ilk haftalar prilam vermişti onu bile kullanmamıştım ama bu yanma gerçekten günlük hayatı etkileyen bir şey sen kullandın mı yararı var mı
richgirl10 Aslaninannesi_ benim hamileliğim ilaçla geçiyor. 7. Aya girdik neredeyse halen bulantı ilacı kullanıyorum ve rennie de kullanıyorum yanmalar için. Faydasını da görüyorum
12betul richgirl10 çünkü vücut şimdi buna alıştı geç uyuyup geç uyanmaya .. neyse çocuk olunca zaten uyuyamayacağız amannn 😂 gerçi benim iki evladım okulu var sabah 6 da başlıyor annelik mesaisi ama bakalım
ocak-94 richgirl10 ayyy inşallah yeter gari 1 yıldır hamileyiz 😂 bide sizlerde var mı bilmiyorum ama bebek ters olmasına rağmen vajina ağrıları da başladı
richgirl10 ocak-94 valla ben daha yeniyim ilk gebeliğim şuan bebek ters mi düz mü bilmiyorum 🤣 sadece gün sayıyorum doğuma öylece
ocak-94 richgirl10 evettt sizin daha varmış 30dan sonra söyler artık doktor bebek ters mi düz mü diye ters olunca mecburi sezaryen oluyor çünkü . 3. Trimestera girmişsin herseyi söylerler artık sana 🐣
richgirl10 12betul allah yardımcınız olsun. Benim şimdilik öyle sorumluluklarım yok bol bol uyuyorum😂