Okuyanannem Kızlar çok pozitif bi doğumum oldu elhamdulillah size çok güzel altın bilgiler ile geldim Az kendime geleyim anlatacağım İnşaAllah 💐
Sevgi881 Okuyanannem kız benim 1cm acılmam var 1.ci dogumdan kalan daha kanalada girmemis 39+5oldum olmazsa suni diyor ne yapicam bilmiyorum bize faydali bilgiler verde bizde dogurak😁😁
Mercan0652 Mihricannnn ayy böyle son zamanlarda uyuyabiliyo musunuz çok merak ediyorum yani ben heyecandan uyuyamam heralde ha oldu ha olacak diye 🤭😆
Selcanumay1002 Mihricannnn ilk gebeliğimde bende de öyleydi k.maraş depremini yaşadım tam 39+4 de hala bişey yoktu tam 40 haftada akşam üstü hafiften sancı başladı 40+1 de sabah 10.10 da doğdu kızım 😊