Seherdrn Kızlar gebe olduğumu öğrendim. Ama kahverengi leke geliyor dahada çoğaldı. Ağrım var bacak karın bel. Yatıyorum sürekli. Geç döllenme olabilir. 4 kasım son adet tarihi. Bu durum yaşayan var mı?? Ağrım ve kahverengi kanamam ne zaman geçer
saglikciaanne Seherdrn kanamanın hiçbiri normal değil ya kimyasal gebelik geçiyorsunuzdur ya da düşük riskiniz vardır bi kd uzmanına görünmeniz de fayda var
Seherdrn Yarın tekrar vericem evet. Doktor normal dedi bende anlamadım. Adet gibi çok. Gelmiyosa normal dedi. Beta değeri yükselmesse o zaman bakarız dedi