acmznu ben ilk gebeliğimi öğrendiğim 5. Haftada içime sinen doktoru bulup, 37. Haftaya kadar kendisine sürekli muayeneye gittim alanında çok başarılı bir doktordu kendiside. 25 li haftalarda bir akşam evimin yakınındaki acile gitmek durumunda kaldım, oradaki doktorda çok hoşuma gitmişti. Martta pandemi çıkınca düzenli gittiğim doktor eşimi muayene odasına almıyordu🥲 arada bu acilde tanıştığımız doktora gidiyordum eşim görmek istiyordu çünkü🥹 Ne mi oldu dersiniz? Doğumu düzenli olarak gitmediğim doktorda gerçekleşti 😃 şimdi 2. Hamileliğim acilde tanıştığım doktorla devam ediyorum düzenli şekilde 😃