zyldz90 Her hastaya uygulanıyor mu bilmiyorum ama ben sezeryan doğum yaptım bebiş doğduktan kısa bir süre sonra hemşire getirip emzirtti çok sevindim devlet hastanelerinde bu uygulamanın olduğunu bilmiyordum 😊aynı zamanda doktorumuz oradaki kişilere bebişle benim resimlerimi çektirmişti çok mutlu oldum görünce 😊