Poyraz20_ papatya56 benim raporum var geçen ay 3 kutu aldım 1 aylık yani hic para odemedim ama bu ay 3 kutu ya 1070 TL falan ödedim zam gelmiş
aylaamomm Poyraz20_ evet zam gelmiş dediğiniz gibi çok yazık cidden sggksız olursan 12.000 dedi eczacı yani ben üç ay önce 1000 küsüre almıştım9 kutuyu bunay 3500 e aldım