10+3 olduk mide bulantılarım sabahtan akşam saatlerine kaydı evde artık yemek pişmiyor ama bir yandan açım diye ağlıyorum 😂 sebepsiz ağlama krizleri geliyor eşim şaşkınlık içerisinde izliyor 😬 bel ağrım ve kasık ağrılarım zaman zaman oluyor bebiş iyi mi diye sürekli merak içindeyim napacağız bilmiyorum 🥲