geçen ay ovulasyon testine başladım ama pik görememiştim yumurta çok büyümedi çatlama oldu çatlama olduktan 15 gün sonra adet oldum. Bu ay tekrar başladım biraz umutsuz şekilde. Ama bu seferde şaka gibi pikten 4 gün sonra tekrar koyulaşma başladı başına gelen var mı 2. Yumurta mı büyüyor acaba. Geçen ay olmayıp bu ay ikinciyi yaşayınca çok şaşırdım