Brm2122 merhaba , geçmiş olsun. Ben 34 de sancı ile 1 gece yattim . Hatta doktor sancıların baya yüksek doğum sancısı dedi. Ciger geliştirici yapıldı, sancılar kendiliğinden gecti. Sonrasında da bir sıkıntı yasamadim. Nst de bird aha sancım çıkmadı. Suan 37+3 oldum. Bende de bebek çok kasılıyordu ve anlamıyordum. Hala çok kasılıyor, fakat doktor sancı olursa anlarsın dedi. İçinizi rahat tutun, kötü dusunmeyin. Stres bebegide çok etkiliyor