37+1 deyim .Her gün aynı saatte akşam 11 gibi başlıyor ağrım. Tuvaletim geliyor sanki ishal ağrısı gibi oluyor ama bisey gelmiyor .Sırtıma yayılıyor belim de çok feci ağrıyor. Dün hatta doğumda gibiydim böyle inledim resmen esim masaj yaptı ve geçti .Gece saat 4 tü.Geceler kabusum oldu doğum belirtisi de yok hadi nişan falan gelmiş olsa anlicam.2.gebeligim ilkinde hiç yaşamamıştım. Siz de yaşayan var mı nedir bu?