firstmama Kızlar şimdi benim bebeğim 14+3’ken randevum vardı doktora gittim. Doktorum cinsiyetin erkek olduğunu söyledi. 28i cinsiyet partisi yapmayı düşünüyorum sizce sonradan kız çıkma ihtimali olur mu böyle bir şey yaşayan var mı?
Merve_kucuk firstmama 15/16 haftalıkken erkek dediler. 22 haftalıkken detaylı da kızım olacağını öğrendim. Şuan 4.5 yaşında 🤗
Kumsal28 firstmama bende bekliyorum burda banada doktor %80 kıza benziyor ama yanılabilirim bu haftalarda Kordon pipiyi saklayabiliyor dedi haftaya tekrar gidicem netleşsin istiyorum 🥰
Mervis61 firstmama bana 12 haftalıkken erkek dedi hem de %98 ihtimal . 18 haftalıkken kıza benzettim kız bu yüzde yüz dedi. Detaylıda da kız olduğunu öğrendim . Kordonu pipi sanmıştı 🤣
Emlgndz Merve_kucuk Merhaba Yazınızı okudum ultrasonda size de pipisni gösterdi mi doktor neden yanılma oldu bana da bir doktor kız olabilir dedi ikinci başka doktora gittim erkek dedi tekrar değişir mi bilemedim doğru mudur yanlış mıdır 15+5 de gitmiştim en son erkek dedi
Merve_kucuk Emlgndz Evet gösterdi ama anlamadığım için bilemedim. Zaten gösterdiği de kordonmuş ki kızım oldu ☺️😂
Emlgndz Merve_kucuk Hiç Erkek belirtimde yoktu yani kesem yuvarlaktı bulantım aşermem yoktu gayet rahat geçiriyordum bünyeye göre de değişiyor diyorlar ama tanıdıklarım perişan geçirdi erkek olan da var rahat geçirip kız olan da var iki bacak arasını gördük pipi gibiydi yorumlara bakıyorum kordon diyen var klitoris diyen de var idraak edemedik ilk doktor kız olabilir deyince ☺️