Yetersukrbck_0618 Durus123 kasıkta batma oluyordu adetim hep gecikirdi ama dediğim gibi ağrı olunca 7 8 hün bekledikten sonra test yaptım pozitif çıktı hastaneye gittim kalp atışını duydum
Yetersukrbck_0618 Delihatunnn bulanmaması inanki çok daha iyi hiçbirşey yiyesim gelmiyo mideme baskı oluyor hemen
Delihatunnn Yetersukrbck_0618 ben bulanmadan da ac geziyorum 🥹😅 gerci hamilelikden once de ac gezerdim yemekle pek aram yok ama yine de kiloluyum 😅
Mzgnylmz Yetersukrbck_0618 kesinlikle midem o kadar dolu gibi ki başkasınn tabağını dolu görünce bile tiksiniyorum ,bende 8 haftalık oldum
Ardennnnn Yetersukrbck_0618 ben ilk çok geç öğrenince heralde hep adet olcak ağrısı düşünüp kafaya takmamisim şimdi inanılmaz düşünüyorum neden diye 😅
Nesizade05 Akdere_44 ay sen bensin🤭 4.5 yaşında oğlum var 12 gün sonra kızımı kucağıma alacağım Allahın izniyle inşallah 🤲🥰
Aydur_4242 Yetersukrbck_0618 2 yaşında bi kızım var ve 11+2 haftalik da hamileyim kızımda hiç bulantim yoktu bunda acayip bulantim ve yorgunluk var evet biraz erken kızım daha küçük ama olsun Rabbım nasip etti sağlıklı bi şekilde olsun inşallah
Yetersukrbck_0618 Aydur_4242 aynen öyle sağlikli olsunlarda Rabbim bizlere de gğç kuvvet versin inşallah 🌸
EbSa 4,5 yaşında oğlum var şuan 11+4 haftalığım Allah kısmet ederse doğumda oğlum 5 yaşında olacak tam 🫶🏼 Aslında hiç düşünmeyenlerdendim oğlumun yalnız kalmasına gönlüm razı olmadı hayırlı sağlıklı güzel bir kardeşlikleri olur umarım birbirlerine 🥹
Eceunverkanra Yetersukrbck_0618 Merhaba 4 yasinda bir oglum var, 12+3 gunluk hamileyim🥰 Hamile kalmadan once nasil olsa deneyimliyim diyordum ama hic oyle olmuyormus ayni ilki gibi evhamli ve heyecanliyim. Ayrica oglumda da hamilelikte biraz zorlanmistim ama yastan midir bilmiyorum bu hamileligim gercekten cok zor geciyor. Allah sabrini da kuvvetini de veriyor cok sukur bir sekilde
Mzgnylmz Eceunverkanra benim de 3 yasında kızım var kzımda hiç hamile gibi değildim ama şimdi 8 haftalık oldum 3 hafta oldu öğreneli halsiz iştahsız uyku buna da şükürler olsun tabi
Eceunverkanra Mzgnylmz İlk trimestre zor gercekten, ben bunda bir de ekstra zorlandim yavas yavas toparlayacagiz insallah yeter ki saglikli olsunlar da napalim
Eliffyamann Mzgnylmz benimde 3 yaş oglum var, ikinci doğunca uykuyu nasıl idare edeceğiz beni çok korkutuyor o😢 oğlum ogle uykusunu bıraktı ve sabah erken uyanır 🥲
Hmdylvc Akdere_44 benim de 2. Hamileliğim 4 ayim kaldi doğuma, ilk kizimla da aralarında 4 yaş 4 ay olacak 🙈😊 yine kızım olacak nasipse 🥰