Sevgii_ birden kesmeyin, eğer vitamin değerleriniz iyiyse ve kansızlık probleminiz yoksa emzirmek gebelikte sıkıntı yaratmıyormuş. Zaten haftanız ilerledikçe sütün tadı değişecek şeker oranı kaybolacak, acımsı bir hal alıyo, o zaman emmeyi bırakıyorlar 🥲 nerden biliyorum kısmına gelince.. bebeğim 5 aylıkken 2 aylık gebe olduğumu öğrenmiştim, kızım kendisi bıraktı , baktım ve sütüm gerçekten iğrenç bi tada dönmüştü🙈