Sunshine48 Ne uyuyabiliyorum ne rahat oturabiliyorum özellikle akşamları azıyor yatakta sağdan sola dönerken batıyor resmen iyi gelecek yöntemler bilen var mı acaba 31 haftalık hamileyim
eliff4 Sunshine48 benimde bu akşam bel ağrım var yatıyorum olmuyor oturuyorum yastık koydum yine ağrıyor dogurana kadar böyle mi olcak acaba
busra_basturk Sunshine48 benimde cok oluyor ben yatagin yattigim tarafini duvara dayadim bide yastik koydum iyi geldi ondan haric gebe okullarina yada Hastanelerin organize ettigi plates egzersiz günlerine katiliyorum gidemedigim Zaman da YouTube dan izleyerek evde egzersiz yapiyorum agrilara cok iyi geliyor
BelisMelis41 Sunshine48 26+2 bende öyleyım sırtlarım bazen kalcam agrı gırıyor sankı donemıyorum yatakta
sb17 Sunshine48 bende bir az erken haftalarda olmuştu, batma gibi, yürüyemiyordum bile. Youtube’da egzersizler vardı, onları yaptım, hafifleyip geçip gitti, ben kuyruk sokumu için olan egzersizleri yapmıştım, belimin aşağısında olduğu için ağrım
Smileylaylom YouTube da bununla ilgili pilates hareketleri var deneyebilirsiniz. Hamilelikte sırt ağrısı yazarak
Sunshine48 busra_basturk yaşadığım yerde yok maalesef eğer geçmezse pilates e falan yazılayım diyorum son zamanlar için iyi gelir belki hastanede falan ücretsiz yok maalesef önce evde yapmaya çalışayım yatağımız tam ortada hamile destek yastıklarından falan ya da
busra_basturk Sunshine48 aynen bende son zamanlara doğru başladım iyi geliyor gidemezsiniz evde kendi imkanınızca yapmayı deneyin hem doğumunuza da faydası olur bende
Sunshine48 busra_basturk inşallah olur yarın sabah ilk işim başlamak şimdi biraz bi kaç hareket yaptım YouTubedan bakıp
Sazenin Sunshine48 canım bende de çok ağrı oldu hem sırt hem göğüs altıma vuruyordu hatta ağrı mideme vurdu kustum bi kaç kez , uyuyamıyordum ne yana dönsem ağrıyordu parol kesti bi kez. Daha 25. Haftadayım bir de, ama doktorum mide koruyucu verdi o iyi geldi bana sanırım reflü vuruyordu sırtıma bi danış doktoruna Cicekk34
BelisMelis41 Sunshine48 ınsallah ılk hamılelıgımde yataktan ayaklarımın ustune basamıyordum ödemden o kadar fazlada su ıcıyordum evın ıcınde emekleyerek gıdıyordum o zamanlar geldı aklma
Sunshine48 sb17 evet gittiğimizde söyleyeceğim egzersizlere başlıyorum yarın her geçen gün daha zor oluyor
Sunshine48 Sazenin parol içmedim alışkanlık haline getiririm diye ama içicem bu gidişle çünkü yattığım yerde rahat duramıyorum kalkmam gerekiyor gibi hissediyorum
YETM3009 Sunshine48 çok uzun zamandır aynı durumu yaşıyorum. Resmen aglayasim geliyor. Ağrıdan nefesim bile kesiliyor sanki nefesim batiyor ciğerlerime. Bazen rahatlıyor ama çoğu zaman aynı yatsam ağrıyor otursam ağrıyor
Dilekkakk Sunshine48 pilates topuna oturup kalçanızi yayacak şekilde daireler çizin bu beni çok rahatlatiyordu