Umudum-123 geçen hafta doğum yaptım doğumdan 2 gün önce doktora gitmiştim ters olmadığı sürece sıkıntı yok demişti doktorum 38+1de doğum yaptım ve dediğim gibi doğumda döndü ve kanala girdi bende sizin gibi ilki normal olduğu için çok stres yapmıştım ama şükür normal oldu