bsr08 anneeolmkkk 2 gündür yumurtalama devam ediyor dün pik gününü ve bir önceki günü değerlendirmiştik henüz çatlama olmadı sizce bugün ara verip çatlama gününü mü değerlendirelim yoksa bugünü mü hangisi daha doğru olur bugün de olursa 3 gün olmuş olacak
bsr08 2 gündür yumurtalama devam ediyor dün pik gününü ve bir önceki günü değerlendirmiştik henüz çatlama olmadı sizce bugün ara verip çatlama gününü mü değerlendirelim yoksa bugünü mü hangisi daha doğru olur bugün de olursa 3 gün olmuş olacak
anneeolmkkk bsr08 belli bir saat canlı kalabildikleri için kaçıracağınızı sanmıyorum ama tabiki siz bilirsiniz
anneeolmkkk bsr08 testim dün çok koyu çıktı heralde yarın yumurtlama olacak dedim ama bugün cok silik sinir oldum neden böyle olur ya
bsr08 anneeolmkkk o zaman yumurtlama olabilir bu attığınız benimkine benziyor emin olmak için testi aldığınız sayfaya da bi sorun bence
semir99 anneeolmkkk bence pik olmamış. Benimde defalarca koyu olup en açık haline tekrar döndü. Pik olunca daha da koyu olması gerekiyor ve testte yazan dakikayı esas almak gerekiyormuş. Siz yine de değerlendirin içiniz rahat olsun.
Zuzu3400 anneeolmkkk eğer adet döngün neyse ona göre ikiye böl genelde o gün yumurtlama oluyor zaten vücut sıcaklığını birde akıntı takibini yap testlere gerk yok stres oluyorsun sonra
anneeolmkkk Zuzu3400 evet gerçekten çok stres oluyormuş insan yapmayacağım bir daha. Tam hesapladığım tarihlerde çok akıntım oldu ama test koyu çıkmadı belkide doğru saatte yapmadım testi diyerek içime rahatlatıyorum