BenimBalBidigim Hanımlar sezeryan olalı 1 ay oldu göbek deliğimin iki üç parmak altında sağlı sollu yanma ve ağrı var .. Normal mi acaba.. korkuyorum 😔
Kulani BenimBalBidigim benim arada nadirem ağrı acı oluyor ama çok şiddetli dayanılmayacak değil . Benim de 1 ay oldu sezaryen olalı. Çok şiddetli ağrıysa normal değildir. Doktora bi sor bence
49411995 BenimBalBidigim olur da sadece üşütme en önemlisi bu çünkü benim üç yılı geçti halen azcık üşüteyim ağrım oluyor ikinciye hamileyim bakalım ikincisinin ağrıları nasıl olacak 🤣
Gizm06 BenimBalBidigim oranın duyusunu alan sinirlerin kesilmesine bağlı ağrı oluyor yanma batma bazen elektrik çarpması şeklinde 1 yıl içinde geçiyor
BenimBalBidigim Kulani Allahım hiç zerre acı vermesin inşallah 🌸 Gerçekten benimki aşırı bir ağrı çok kötü İlk ameliyattan çıktığımda da sol yandaki ağrıdan duramıyordum umarım kötü bişey değildir 🙏🏻😔
BenimBalBidigim 49411995 Oy ya Allahım bağışlasın💕 Galiba üşüttüm doğru valla çok terliyorum birde kurumadan değişmek gerek 😔
49411995 BenimBalBidigim çünkü etrafımda çok kişi sezeryan olmuştu ailemden de olsun en önemlisi üşütmemek zaten havalar da baya serin gece ister istemez üst açık kalıyor terlik kesinlikle giy evde belin karnın da üşümesin Allah’ın izni ile bişey olmaz
BenimBalBidigim Enfal_06 Yanma iğneleme aşırı böyle otururken flan zorlanıyor yaa Sizin ne kadar oldu ameliyat olalı
BenimBalBidigim 49411995 Biraz daha dikkatli olayım bari teşekkür ederim öneriniz için inşallah geçicidir ve geçer🙏🏻😔
Enfal_06 BenimBalBidigim evet benimde öyle oluyor 3 ay önce doğum yaptım doktora sorduğumda bana sağ ve sol taraftan dikiş attıkları için ve o dikişlere düğüm atılan yer dedi yapıştırma dikiş benim yanma iğneleme aynı sizin dediğiniz gibi
49411995 BenimBalBidigim inşallah kafana takma o kadar stres yapınca daha çok ağrı olduğunu hissedersin
BenimBalBidigim Enfal_06 Oy ya çok geçmiş olsun şişede Anladım demek o yüzden ağrıyor Umarım hemen kesilir ya 😔🌸🙏🏻
Paronayanne BenimBalBidigim 8.ayıma giriyorum hala var canım. Ben bu yüzden gittim bile . Doktor 7 kat dikiş var elbette normal dedi.
Paronayanne BenimBalBidigim ben 1 aylık olduğumda hastaneden yeni taburcu olmuştum. Ailem hala koluma giriyordu o kadar şiddetliydi. Çok normal canım . Kuru tutmaya çalış yaranı o da çok acı yapıyor
Enfal_06 BenimBalBidigim sağol canım sanada geçmiş olsun inşallah geçer bi süre sonra geçiyormuş dedi bilmiyorum ne zaman gecer düşününce daha çok acı oluyor düşünmemeye çalış benim bazen ağrıyor olduğum yerde kalakaliyorum ağrıdan
49411995 BenimBalBidigim baktın çok ağrın var bi doktora görün bişey kaybetmezsin 🤲🏻Allah şifa versin inşallah 🫶🤲🏻