hakkah24 Kızlar bugün detaylıda doktor karnın sertliğinden bahsetti ama rahim ağzı uzunluğun çok iyi korkma dedi ve daha önce böyle sert olup olmadığını sordu ama hiç dikkat etmemiştim ben biraz gaz sancısına yordum ama farklı sebepler ile karşılaşan var mı
hakkah24 hakkah24 Karın sertliğinden bebiş içeride çok kımıldayamadı yan durduğu için kalbini de göremedik ne kadar zorlasak da bir devası var mıdır
Nilnil3535 hakkah24 benim de karnım sert ama dediğiniz gibi doktor problem yok dedi içim içimi yedi başka doktora sordum o da sorun yok dedi ama halen ara ara sertleşiyor 26 olduk
hakkah24 Nilnil3535 Bende 25e giriyorum ama hala sert:) Kendi doktorum da detaylıdaki doktorda sorun olmadığını belirtmişti demek ki biz de böyle bir cinstenizz😅
Nilnil3535 hakkah24 ay rahatladım ben de öyleyim işte ara ara geliyor gidiyor bu sertlik ne olacak bilmiyorum doğuma kadar böyle galiba 🤣
Nilnil3535 hakkah24 ben her gittiğimde soruyorum ama hiçbi şeyin yok diyor normal olabilir bazen bebek pozisyonundan olabilir bazen yalancı sancı gibi düşün rahim kendini hazırlıyor dedi ve iki doktor da aynı şeyi dedi bana da ama NTS filan istemediler bilemedim ama her şeye baktılar rahim ağzı uzunluğuna filan sorun yok kasılma olsa dedi doktor kısalır bir de plasentadan da anlaşılıyor sancı çekip çekilmediği orda da bir sorun yok dedi ama bakalım siz de sorunca yazar mısınız tekrar 😊🙏
hakkah24 Nilnil3535 Ay kusura bakmayın yeni görüyorum. Aynı şeyleri söyledi biraz fazla büyütmüşüz sanırım🙈
hakkah24 tazeannesese Normal dedi çalışmakla alakalı da olabilir rahim ağzın kapalı dedi yani doktorlar karın sertliğine büyük bir sorun gibi bakmıyorlar anlayacağınız🥰
Minigim2727 Bende 12 haftalıgım. Benımde karnım çok sertlesıyor normal mı acaba. Bu hafta başladı. Sabah uyandığımda sıkıntı yok ama akşam olunca patlayacak gıbıyım. Sankı beş aylık gıbı oluyor karnım. Acaba normal mı
hakkah24 Minigim2727 Muhtemelen yediğimiz içtiğimiz gaz sıkışması gibi şeyler etken oluyor🙄 Benim de sizin haftalarınızda başlamıştı karnım gün içerisinde sertleşiyordu ve yalancı kasılmalarım çoktu hala da devam ediyor ama çok şükür doktor bir sorun görmedi ve 30. Haftaya kavuştuk🙏 İçinizi ferah tutun ama doktorunuza da danışmayı unutmayın derim