Aysezey Saçma bir sistem oldu.Hiç bir seyde net değil benim bildigim 30 buyuksehirde akademi açılacak.Bunlardan birini sececeksiniz, asgari ücret verilecek.1 yıl mi 9 ay mi 2 yil mi olacak orasi muamma.Bitirdikten sonrada atama olacak.Diyelim ki şehrinizde akademi açilmadi açilan sehire gitmek orada ev tutmak kalmak cok zor.Helede evli olanlar icin.Umarim bu sistemden vazgecerler.