Rojin__321 Bugün sabah uyandığımdan beri başlayan bir baş ağrısı var gitmek bilmiyor bir çözümü falan varmı parol yedim ama hiç fayda etmedi
Azraa33 Rojin__321 acile gidin bendede oldu 2 gün üstüste gittim acile ayağa kalkamıyordu m ben denge kayboda vardı
irser Rojin__321 ben acile gidiyorum migren atagibgeciriyorum uc gun uyu uyan gecmiyor parol serum ve burnumdan oksijen destegi aliyorum eksi icwcekler tuketmeye calisin mandalin nar suyu gibi limon gibi malesef cozumsuz bi cozum bu sadece
Alyadnz33 Rojin__321 tansiyon yüksekliği yaşaya bilirsin canım hastane çok daha iyi olur bence bir git hastaneye
Rojin__321 irser cidden çok zor bişey bu baş ağrısı kardeşlerim yanımda konusmaya korkuyorlar artık o kadar ki sesi kaldıramıyorum