Ben de gebeyim kullandım yeni çatlak oluşumunu engellemedi genetik olduğu için olabilir ama bacaklarımdaki önceki çatlak izlerini bence çok azaltti iki kutu bitirdim tekrar alıp doğum sonrası kullanmayı düşünüyorum. Şahsen beğendiğim bir ürün oldu duzenli kullanmak gerekiyor ama