Hulo2105 ben doğduğundan beri benimle birlikte yanımda uyutuyorum, gündüz uykularını bile ilk 2,5 ay kucağımda geçirdi 😁 4 aylık olmasına az kaldı, dediğiniz gibi sürekli ağız aranıyor haliyle diş dönemine girdiler🥲 gece uykusunda sinir haliyle uyanıyo yakamı çekiştirip duruyo gece boyu ama dişi çıkarırsa rahatlicaz biliyorum 😅 çok krize girince ellerimi yıkıyorum, işaret parmağımla masaj yapıyorum diş etlerine, baya sakinleştiriyo tavsiye ederim☺️