Ya bişey sorabilir miyim, ben 79la hamile kaldım 18+4teyim 5 kilo aldım toplamda . Kendimi frenlemeye çalışıyorum ama acıkınca aç durunca bebeğe zarar veriyorum gibi geliyor bu normal mi? Bide hiç et yiyemiyorum hala haftada 1 anca o da zorla. Sizce ne yapmam lazım (b12 depolarım bittiği için doktorum iğne başladı 😞)