Arsmngmz ben oldum hatta en son ikinci dozumu oldum 3. Dozumuda doğumdan sonra alacağım. Nasıl faydası olduğunu gidin bir aile hekimliğinden öğrenin zaten hemen yaptırmak isteyeceksiniz. Sizin için de bebeğiniz için de çok gerekli. Ben sadece şunu söylemek istiyorum en az 5 yıl koruma garantisini var. Eğer korkuyorsanız doğum yapacak insanız ufacık iğneye mi dayanamıcaksınız. Korkmuyorsanız başka zararlı hiç bir yanı yok. Kendiniz için değil çocuğunuz için yaptırın...