Kızlar ben Mart’ta ölü doğum yaptım 6 buçuk aylık doğdu anensefaliydi daha önce postlar açmıştım belki hatırlarsınız 1 sene olucak 3 ay sonra 1 de kızım var 4 yaşına giricek Mayıs’ta tekrardan çocuğum olsun istiyorum ama biraz daha beklememi istiyorlar eşimin ailesi olsun benim ailem olsun haklılardır tabiki sezeryan olduğum için o yüzden bir süre daha yapmayı düşünmüyoduk şuan adetim 3 gün gecikti acaba hamilemiyim eğer hamileysem sezeryan olduğum için sorun olur mu dikişlerim açısından bana biraz yardımcı olurmusunuz.