turkan403 bizde geçen yıl bu zamanlar yaptık sorunsuz geçti ama bizim bütün asilarimiz sorunsuz atessiz geçmişti çok şükür, sistiyse kolonyalı pamukla masaj yapın korkmayın normal 4 saatte bir ateş düşürücü verin çapraz olacak şekilde bi dolven bi calpol ertesi gün geçer bsyi kalmaz inşallah devam ederse hastaneye götürün