Geçen kanamam oldu ihtisasa gittim acike kan alalım bende ultrasından bakın dedim dediler doktor yok kadın doğum doktoru ben dedim bişey yapmayacaksanız niye kan beriyim dedim sabah doktor gelip bakar dediler tıpa gittim tıp ise bakamayız doktor yok dediler yaşama gittim yok dediler çok korkmuştum sabah olana kadar neler çektim sokra kendi doktoruma gittim şükür herşey yolundaydı 13 haftalığım ama gerçekten çok saçma kimse bakmadı ultrasından sinir olmuştum