ecrinkusum Öncelikle merhaba ben minnoşumu önümüzdeki hafta görmeye gidicem 20 haftalık olacak acaba bu haftalarda bebiş nasıl görünüyor elinde ultrason kağıdı olanlar atabilir mi merak ediyorum 🙈
Mervis61 Burda tam 20+4 haftalıktı. Detaylı ultrason gününden . Başka da göremedik hiç yüzünü :)) şimdi 26+2 haftalık. Ama keşke detaylıya bu kadar erken girmeseydim diyorum şimdi biraz daha büyük olurdı en azından :))
Mervis61 ecrinkusum bizimki de kız doktora sordum ne zaman yüzünü görücez diye kızlar nazlı oluyor göstermiyor dedi inşallah bu kontrolde görürüz 🤣