Yogurtlupilav evet kızım biliyor. Tabi ki ona öyle bir şok yaşatmam bende. Normalde ileri haftalarda söylemek istiyorduk bizde. Takii benim niye kardeşim yok diye içerlenip üzülene kadardı..
Bende mart sonu nisan başı diye düşünüyordum, ne var ne yok diye bakar, kenara istifler zamana yakın yıkar ütülerim diye. Kafamı karıştılar hepsi 🤯
Evin işleri (boya, teras kapatma, değişikler vs) tahminen 2-2.5 hafta sürecek hepsini sıkıştırma diye söyledile ondan çok arada kaldım