tazeannesese 2zannelerii benim de ilk gebelik her şey den korkuyorum panik oluyorum 12+4 olduk arada kanamalarim oldu lekelenmeler falan ondan dolayı çok tedirgin oluyorum her şey de
Mervenurrrr32 2zannelerii benim de zor geldi bi daha düşünmüyorum çok zorlandım jiç destek olan da yoktu bide korunurken oldu zordu baya 10 gün kaldı ama
rumikaa Meltem2910 ikiz değil. İlk 4 ay sürekli kanamam oldu zaten hergün tansiyon düşmesi yaşıyorum tansiyon mahvetti tüm süreç içinde taşınmadır yeni hayattır macerasıda yaşadım baya baya zor geçti benim için
Coktaze Benim de ilk sayılır ilk düşük oldu çünkü ama bende zorlanıyorum 16+4 hala yediğim şeyden tad alamıyorum midem bulanıyor
Meltem2910 2zannelerii benimde 20 haftalığa göre karnım tek bebeklere göre daha büyük yatarken nefesim falan kesiliyor , Rahime ağrı kasığa Ağrı giriyor ama sağlıkla alalım inşallah kucaklarımıza 🥹
2zannelerii Mervenurrrr32 maşallah rabbim hayırlı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 ♥️
mer_vee ozgurrce yatamiyorum oturamiyorum midem çok yaniyor halim yok nefes alırken zorlanıyorum tansiyonum düşüyor hayat konforum sıfır yani yinede herşeye rağmen çok şükür diyorum Allah’ım aratmadan nasip etti isteyen herkese de nasip etsin