seyma0661 Merhaba arkadaşlar iki gün önce kıyma aldım köfte yaptım indirimde diye. Bugün köfteyi yedim ama garip bi tad vardı bozulmuş gibi değil de bi lezzetsizdi. Alıp deneyen var mı?
Baby_B seyma0661 carrredour degil ama anpa gros diye bir market acildi.Oradan almistik bir kere Kokusu tadi cok farkliydi.Yurt disindan gelen et oldugunu ogrendim.Uygun diye almistim Carrefourda da uygun fiyatli olan ve pahali olan diye ayirdilarsa öyle olmus olabilir Yurt disindan gelende helal kesim olarak söylenmisti bize.Ama lezzeti cok farkliydi.Kötüydü
iremhzl seyma0661 bikere et aldim yiyememistik ama bozuk degilde tadinin kotulugunden, suphelendiyseniz yemeyin bence, bazen denk mi geliyor bilmiyorum kiymayi da cektirip alin cekilmisten almayin
Onurbanuu En guzelı hakmardakıler ben calıstım orda taze gelıyor tum kırmızı ve beyaz etlerk bılgınız olsun carfrdan hıc yemedım ☺️
Enfal_06 Serap09 evet bunu bende duymuştum eniştem hep alıp getirirdi ucuz diye evlerine gittik kokusu igrencti zaten küçük oğlu kustu hastanelik olmuştu
Bnguuu_102 seyma0661 bozulmuş olup olmayacağını bilemiyorum valla ancak carrefoursaya hiç güvenmiyorum canım olabilir maddi durumunu bilmiyorum ama kasaptan almak az da olsa helal yediğinden emin olmak en iyisi böyle şeyler çıkabiliyor zincir marketlerde güvendiğin kasaplara yönelik istersen 😊
seyma0661 Bnguuu_102 evet bizde hep kasaptan alıyorduk hamilelikten mi bilmiyorum geçen aldığım yer de hoşuma gitmemişti burayı bi deniyim dedim 🥲
seyma0661 Baby_B söylemesi ayıp bide köfteyi airfreyde pişirdim öncesinde de tavuk yapmıştım onun tadı kokusu sinmiş olabilir mi bilemedim bidahakine fırında yapcam bakalım nasıl olur 🙈
Baby_B seyma0661 olabilir evet ama lezzeti etkilemez aslinda Ben de ard arda yapiyorum bazen sorun olmuyor😅
seyma0661 2cocukluana_ yerli besi ve helal sertifikalı bu kadar kolay mı at eti domuz Eti yemişsinizdir demek
Nzyl Carrefoursadan aldığım kuşbaşı eti 4 saatte pişiremedim lastik gibiydi asla da et almıyorum oradan daha