Dlnacl Kızlar altı ay önce doğum yaptım ilk bebeğime ve oku hafta önce öğrendim ki yedi haftalık tekrar hamileyim regl geçince kadın doğuma gitmiştim . Üzüleyim mi sevileyim mi bilemedim oğlum daha çok küçük ve hamileliğim zor geçiyor benim gibi olan varmı
Dlnacl Masalceylan saglıkla geldın tabıkı ama çok korkuyorum bakımından değil dikişlerim taze korkum o yönde
Dlnacl Esrakalkanc oğlum erken doğduğu için küvetse kaldı sütümü sağıp gönderiyordum ama biberonla içirmişler eve gelince de tutmadı bizde mamaya başladık hap falan kullanmadım hıc dikkat edıyorduk