Tazeanne74 Rumeysaeliz amin inşallah canım benim ki bayram dan önce gelecek Doğum ne zaman diye Soranlara bayram dan önce diyorum siz harçlıkları hazırlayın🤣🤣😊
iremarsln37 Tazeanne74 uygulamada 37 ama sezeryan günü alacağım bu hafta. Muhtemelen 25-30 arasi birşey kaldı
Tazeanne74 Elif1923 saatler kalmış kavuşmaya rabbim sağlıklı bir şekilde dünyaya gelmesini nasip etsin inşallah 😘💜
Tazeanne74 Yasko-y son günler çabuk geçmez de şimdi rabbim sağlıklı bir şekilde dünyaya gelmesini nasip etsin inşallah canım ♥️
Tazeanne74 Aysun-52 ay ne güzel rabbim sağlıklı bir şekilde dünyaya gelmesini nasip etsin inşallah 😘💜
Aysun-52 Tazeanne74 amin inşallah teşekkür ediyorum🥰 hepimize kolay doğum, sağlıklı bebiş diliyorum 🤲🏻
Yasko-y Tazeanne74 aynen öylee zaman durmuş gibi 🥹 hepimizin hakkında hayırlısı olsun sağlıkla kucağımıza alalım bebişleri