Durunisa Bugun dogum yapalı 1 hafta oldu oglum ishal olmus uykusu hic yok desem yerıdir emzirşyorum besigine koymamla sanıye sürmeden bagırarak aglıyo uyanıyo ne yapacam neden boyle yaa
crazyymom Durunisa üzülerek söylüyorum ki maalesef bunlar normal gazını iyi çıkarmaya bak doydugundan emin ol inşallah kolik değildir Allah kolaylık versin yaninda sana yardımcı olacak biri olursa daha kolay atlatirsin bu süreci
minikbebegim06 Durunisa kokunuzu alamadigi için de agliyo olabilir giydiğiniz atleti ya da sütyeni besigine koyun yüzünü falan örtmeyecek şekilde