Gebelik şekeri olan annelerimiz ben 16 haftalığım ilk hamileliğimde şekeri yoktu o yüzden bilmeden soruyorum gebelik şekeri belirtileri nedir.Benim ağzım çok kuruyor suyu normalde de çok içerim o yüzden var mı yok mu bilmiyorum ama ağzım kuruyor sürekli dudaklarımı yalayarak dudağımı çatlattım başka ne belirtiler oluyo şimdi doktora gitme durumum yok o yüzden soruyorum