19+4 üm bir karar veremiyorum ya zormuş ben erkek ismi zor kız kolay olur diyordum ama yok kız ismide zor oğlumun ismi zaten içime sinmiyor sırf eşimle ikimiz o isme okey dedik diye olmuştu ismi ama kızımdada böyle olsun istemiyorum gerekirse eşimden onay almam 😂