Kızlar 2023 Şubat Ay ' ın da boş gebelikten dolayı kürtaj oldum fakat kafamı karıştıran bir durum var fikirlerinize ihtiyacım var .
Kızlar gebelik sürecim de cift rahimli olduğumu öğrenmiştim kadın doğum doktoru riskli gebelik olduğu için perinotolojiye yönlendirmisti. Neyse sonra kürtaj oldum .
Sorum şu ; RABBİM NASİP EDERSE İNŞAALLAH Yeni yıl da gebelik istiyoruz ❤️🙏❤️ ben perinatoloji doktoruyla mi başlamam gerek yoksa kadin dogum doktoru da olur mu ? Lütfen kafam çok karışık fikir verin .