Padfoot Merhaba kızlar hiç beklemiyordum gecikince test yaptım çift çizgi çıktı kan verdim 24 bin 700 çıktı. Son adet tarihimi hatırlamıyorum kaç haftalık hamileyimdir?
rumeysa5 Padfoot bende en son 31 Ekim adet oldum şuan 6 haftalık hamileyim sizin de bu civarlardadır yüksek ihtimalle
rumeysa5 dunyamyavrularim12 hayır gayet normal benim de ilk öğrendiğimde 198 çıktı 4 haftalıkken öğrendik sorun yoktur 🥰
rumeysa5 Padfoot biz 5. haftata keseyi gördük iki hafta sonra kalp atışı için çağırdı doktorumuz 8. Haftada duyulur dedi inşallah bakalım 🤲🏻🥲
Merve-metin Padfoot bende ilk öğrendiğimde beta 24.031di o zaman 6 haftalık hamileydim yüksek ihtimalle sizinde öyle olabilir ama önemli olan sat tarihi ultrasonda belli olur zaten o
Momonlyn Merve-metin Benim beta 3288 ama son adet tarihim 30 Ekim, tam olarak kaç haftalık oldum acaba, doktorum da bisey söylemedi memnun kalmadım bidaha gitmedim. Şimdi yeni doktoruma olan randevu tarihimi bekliyorum
rumeysa5 Momonlyn bilemedim 6-7 hafta arası olmanız gerekiyor sanırsam demesi gerekirdi doktorun evet