Almira_ o muhabbeti biliyorum ya. Ben de ev yoğurdundan devam ediyorum 😅 doktorun cahili de hiç çekilmiyor. Bana resmen 5 senedir kullandığım ilacı bırak dedi kendi hocası varmış doğal ürün varmış onu ara kullan dedi. Çocuk düşünüyorum değerim yükselirse ne yapacağım diyince sende o inanç yok sana numara vermeyeceğim dedi bana 😅