Efbees ilk bwbegimi bilkentte dogurdum cok memnun kaldim ozel odada kaldmkimse yoktu yanimda 2 li odalarda vardi ama bana tek gelmisti suan ikinciye hamileyim etlikte takipliyim ordada dogum yapcam dr ler ilgili ayricq gebe okulu var bilgilendiriyolar onada katildim katilanlari dogumhaneyi gezdiriyorlar odalqr cok guzeldu vede dogumdw esler yaninizq girebiliyor bunun bilgisini verdirler