Akseec Kizlar rahim filminden sonra gecikme yasayan var mı? Bat 13 aralik ne bi agrim var ne bi sancim. Normalde pragdamda yazdigi gun ya da ondan once olurdum ama gelmiyor. Heehangi bi saglik sorunuda yok herseyim guzel cikti. Neden olabilir?
Akseec orkidemm_ ya onu bende dusundum aslinda yukurtlama sandigim gun yumurtlama degilmis silik cizgiye yumurtlama demisim sanirim ondan sonrada duzenli yapmadim ama bu ay duzenli iliskimiz oldu. Halâ daha deniyoruz afedersiniz. Ama kafam asiri karisti
orkidemm_ Akseec benim geç döllenme olmuştu film sonrası mesela adetim iki gün geçmişti kaset testte çıkmamıştı 7 mi 8 gün sonra çıktı kanda testte
Akseec orkidemm_ bende şuan bekliyorum gecikmem 1 hafta olursa kan vermeyi ve doktorumla görüşmeyi düşünüyorum insallah oyledir bosu bosuna bi gecikme degildir. 🤲🏻
Ceriko Merhaba benımde bat bugundu. Bu ay rahim filmi cekildim regli belirtimde yok. Sanırım gecikme oluyormus böyle 🥲
Akseec Ceriko benimde hic regl belirtim yok kafayi yiyecegim 🥲 en azindan bi bacagim agrimasi gerekirdi sadece 1 kere gecikme yasadik hayatimda o da agriliydi biliyordum gelecegini boylesi cok zor