Korkacak hiç birsey yok bebeğin doğum vakti geldiğinde süreç kendiliğinden gelişiyor. Sizin tek yapmanız gereken kendinizi asla kasmadan kontrollü derin nefes alıp bebeğe oksijen desteği sağlamak, çene kemiğinizi asla sıkmamak, her sancı esnasında çömelme ile yürüyüş yapmak. Vesvesenin sizi korkutmasına izin vermeyin güzel düşünün, bebeğiniz bir kaç saat sonra kollarınızda olacak ve bu hayatinuz boyunca yaşayacağınız en tarifsiz duygu. Sonucun güzel olacağına odaklanın yeter 🥰🌸