Kızlar bugün sabah kanamayla gittim doktoruma. Serum bağladılar. Ayrıntılı ultrasonla baktılar. 6 haftalık olmuş kese boyutu. Yolk kesesi de gözüküyor. Fetüs gözükmedi. Kanamam da biraz azaldı. Tekrar keseyi göreyim dediğinde biraz kese buzusmus dedi. Ama cumaya kadar bekleyelim dedi. Şimdi düşük yapıyor olabilirsin dedi ama hala kesenin gözükmesi de acaba ümit olabilir mi diye düşünmeden edemiyorum. Başına gelen varsa nolur yazın da ben de ağlamaktan helak oldum.