Meltem2910 Kızlar 20+5 teyim böyle kasıklarıma bıçak saplanır gibi oluyor ama kasığıma doğru sanki bebekler var gibi şişiyor çünkü yani nasıl anlatılır bilmiyorum bu durumu yaşayanlar var mı yani tekme gibi ama değil gibi de bu haftalarda tekme için erken mi