19 haftalıkken doktoruma cinsiyeti gördüyseniz kağıda yazıp verir misiniz demiştim kızıma balon patlattırmak için . Doktorum kağıda yazıp verdi kaç ihtimalle kağıttaki cinsiyet olarak sorduğumda çok yüksek bir ihtimalle kağıtta yazan dedi . Bu şekilde dediği için kesin diye kızıma balon patlattırdık ve erkek çıktı . Tabi videoyu sosyal medyada paylaştık herkes erkek biliyor . 2 gün önce 22 haftalık olduk ve ayrıntılıya girdim doktor kesin kız dedi ve biz şok olduk 😅 Hâlâ kabullenemiyoruz nasıl olur diye 19 haftayken nasıl doktor yanlış görebilir . Ayrıntılıdan sonra cinsiyet değişmez değil mi değişen var mı ? Hazırlık yapacağım yavaştan artık 🌸