g_b1903 Merhaba, ben de birkac kez yasadim ayni seyi baya kan geldi hatta ignenin icine de kan dolmustu ama bir sorun olmuyor merak etmeyin, kolonyali pamugu bastirinca 5dk geciyor sonra. Sadece biraz morarabilir ertesi gun onun disinda sorun olmuyor ben de gobekten vuruyorum hep