huysuz__ benim de ilk gebelik byle idi , kan sulandırıcı iğne kullandım ta ki doğumdan 24 saat öncesine kadar.. 32 de izin için gitmiştim gelişim geri dedi 29 ile uyumlu idi , 34 te aldilar , 1700 doğdu 35 gün kuvezde kaldı .. ikincisi için yine aynı süreç beni bekliyor sanırım .. ama niye byle oldugunu hiç bir doktor söylemedi, ameliyat sırasında tansiyon çok yükseldi , bu yapmış olabilir dedi doktor ama net bir şey denilmedi . Kan sulandırıcı iğne verilmesinin sebebi de 2 tane kimyasal oldu , doktor pıhtılaşma yapabilir dedi öyle 3. De hamile kalinca direk başlattı