Cilliprenses Bir kere riskli gebeliğe bi risk durumunda yollandıysanız geri kadın doğuma gitmiyorsunuz zatn yeşil alan açıyorlar yoksa randevu dahi alamıyorsunuz, genelde ben hep aynı doktora randevu alıyorum kendi olmasa dahi asistanları yardımcı oluyor. Bazen de kendi oluypr doğumu kendi doktorun değil o gün hamgi dpktor nöbetçiyse o yaptırıyor