
Belki birilerinize umut olurum 15 haftalık bebeğimin kalbi durması sonucu kürtaj oldum 3 ay korunmadan sonra tekrardan korunmayı bıraktığım ay nasip oldu. Kürtajın arkası bebek derlerdi gerçektende öyleymiş 🥹Allahım dileyen bekleyen sabreden herkese bu güzel duyguları nasip etsin inşallah. 🙏